↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

středa 19. května 2010

Diplomy pro vás!

Takže...
Tady jsou ty diplomy!

Trochu jsem se do nich zažral, takže nejspíš diplomy moc nepřipomínaj, ale doufám, že se vám budou i přesto líbit - aspoň trochu :)

Takže - pro Ivushku - s Marilynem Mansonem :

Diplom

Pro Kloboučníčíčka :D - s Johnnym Deppem

Diplom

Pro Klaaru - vybral jsem Kurta Cobaina :) tak snad se bude líbit...

Diplom

Pro Dennie* - netušil jsem vůbec, co si představuješ pod pojmem "něco cute", pro mě je například "něco cute" hřbitov, rezavé potrubí, krev a zvadlé růže... pokusil jsem se ale ovládnout, je to sice trošku tmavší, ale snad se bude líbit :)

Diplom

A pro AneT - s Avril

Diplom


Takže doufám, že všechno přečtete a že se vám to líbí! Bohužel mi nešly dělat háčky, takže jsou tam neuměle dodělaný, tak se nezlobte :)

Všem GRATULUJI
A zároveň děkuju Petře, že se taky zůčastnila :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky